Saturday, May 29, 2010

sunblock

semalam pegi lew teman an si syad nie pegi watsons..my sis n little sissy pn ikot gk lew..ktenye syad nk cari sunblock..nk pakai nnt pegi pulau perhentian..ye la takot kulit hangus..adoiiyaii mengalah an pompuan..aku sndri taruk lotion jew..muahahaha..then cri pnyr cri jmpe la..then aku apelagi mntk upah lew..hehee..aku ambk jew hazeline cleansing..sng cter..tp ok jew cleansing nie..bau pn best..then dia pn blnje le kteorng dinner..order bkn main awl lg tp mknan pnyer lew lmbt smpai..aku dh lew lapar siot..sampai jew nasi goreng belacan terus aku cekik..tk hirau dh ape yg dibebelkan diorng nie..dk asyik mkn tue smpai lew member syad nie..tp aku tk hirau terus jew mencekik..hehee..sdh2 mkn kteorng pn blk lew..sampai jew umah terus on9 fb,ms,ym dn msn *tamak gile an..haha..dk syok on9 tetiba jew sakit perut..cnfrm nasi yg aku mkn tdi nie..erkkk cnfrm aku tk kn pg dh kdai tu..tp nasi goreng belacan die best !! hehee *aku bab mkn semua best..huhuhuu..oke2 da ler cter sal mkn,bole bt aku lapo pulak..hah gmbr kat bwh nie jgn plk ckp bf aku..mmg tk lew..nie lew abg aku..bkn ensem pown..lalalalalalala~~


Irsyad Shafiq

No comments:

Post a Comment