Friday, August 27, 2010

cerita campur = cerita rojak

okayy tahu dh lama tk update blog , sorry yea kpd yg bertanya :( sibuk sikit , ingt nk update dh ritue tp ada je halangan . sebab dh lama tk update so mmg banyak lah citer nyer .

CERITA PERTAMA: nie papa aku pnyer cerita . ada satu hari tu papa pg terawih , dia pg pakai selipar jepun je , yelah kalau pkai yg mahal mahal alamak balik dgn kaki ayam lah . nk jadikan cerita papa pg dgn selipar jepun kaler hijau , balik pn still selipar jepun kaler hijau tp bkn selipar papa . tp selipar org lain , ya allah papa tertukar rupanya . semalam papa pg plk terawih . pakai selipar hijau yg lain plk , balik je tgk tgk selipar jepun kaler hitam , aku tanya papa ckp 'oh tu selipar tok imam kot' ahahaa aku dgn yg lain lain terus gelak . cnfrm cnfrm tuan selipar jepun hijau ngan tok imam dk menyumpah nyumpah , ye lah tk kn lah selipar jepun pn nk ambk . apa daa papa nie :)

CERITA KEDUA: sorang budak darjah satu nie kata dia puasa , then dia ckp nk pg toilet , aku pn bagi je lah dia pg , tgh dk kalut dgn budak budak nie tetiba teringat kt dia , aku pn pg lah carik dia , then...OMG dia dk sedap minum air !! 'PIJAHH!! puasa ke tk nie' smpt lg aku tnya soalan buduhh dh sah sah dia tk puasa tu en . dia yg terkejut nie terus dtg peluk aku , ' teacher!! jgn cakap kt ummi , jgn cakap kt ummi' .'tp knpa pijah minum ?' 'pijah dahaga' , 'okayy kali nie jer pijah !! nxt time teacher tgk pijah bt lg , teacher tk bgtau ummi tp bgtau baba(ayah) pijah '. dgr nama baba dia aku sebut terus jnji tk bt lg , baba dia mmg marah kalau dia tk puasa . adoii mcm mcm lah , what to do , budak budak kan .

okayy nk choww dlu , nk pg bukak puasa rmh atok aku , boleh mkn puas puas , haaa . daa daa !!

No comments:

Post a Comment