Tuesday, August 31, 2010

realiti hidup

tdi keluar kjp beli baju walaupn tgh demam . tp nsb baik aku pnyer cpt je jmpe . trus beli wlaupn harganya... lari budget aku argghh!! ni yg kne claim dua kali ganda nie , hahaa . then msk butik lain plk nk cari baju untk adik , pnyer lah ssh nk jmpe yg berkenan . tgh dk syok tgu tu sis aku ajak msk satu kedai nie aku pn ikt lah , tp..............OMG!! my ex !! grrr~~ terus tk jdi msk . nsb baik sis aku nmpk awal awal , hurmm . miss him , dh lama tk cntct through fon cz aku dh tukar no . cntct pn ikut IM fb je . slalu jgk lah dia tnya khabar aku :( imy . oh yaa ada satu cerita lg nie , tgh tgu adik try baju tu terdngar bnyi budak nanges , aku buat dek je lah , tp makin lama makin kuat , aku pn tgk belakang ya ALLAH , gile pnyer mak dipukulnya anak tgh jalan then dia tolak tolak kepala anak dia , kalau ye pn anak tu bt slh jgn lah smpai mcm tu skali , apa pnyer makcik , pakai je bajukurung , tudung labuh , tp perangai mcm orng kurang ilmu je . betul lah apa yg aku fikir , tk semua orng yg tk bertudung atau tk menutup aurat nie jahat , sbb ramai lg yg bertudung nie jahat . nmpk je bertudung tp perangai ntah apa . tp tk semua mcm tu , hanya segelintir saje .

2 comments: